flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернення громадян за 1 півріччя 2019 року

22 липня 2019, 14:28


                                                                              А Н А Л І Т И Ч Н А               Д О В І Д К А
                                   щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Коломацького районного суду Харківської області

                                                                                    у першому півріччі 2019 році

          Протягом першого півріччя 2019 року Коломацьким районним судом Харківської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
          Робота зі зверненнями громадян в Коломацькому районному суді Харківської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», в частині розгляду депутатських звернень і запитів, Методичних рекомендацій про порядок роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому у місцевих судах.
         В суді постійно здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень громадян обговорюється на оперативних нарадах працівників апарату суду.
        Також в Коломацькому районному суді Харківської області постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень.
        Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього службового розпорядку і службової дисципліни суду, згідно графіку, який затверджений головою суду та Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Коломацькому районному суді Харківської області, затвердженого наказом в.о. голови цього суду від 23 грудня 2011 року за №05-19/34, однак звернень громадян на особистому прийомі протягом першого півріччя 2019 року до Коломацького районного суду Харківської області не подавалось.
       Згідно наказу керівника апарату Коломацького районного суду Харківської області, особою відповідальною за облік, опрацювання та надання відомостей за зверненнями громадян призначений помічник голови цього ж суду Воронін Д.Г.
       Письмових індивідуальних чи колективних звернень від громадян до суду у першому півріччі 2019 року, також не надходило, у зв’язку із чим їх реєстрація в Журналі вхідної кореспонденції суду АС «Д-3», не проводилася, дані, що стосуються звернень, до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Алфавітного покажчика звернень громадян не вносилися.
      Слід зазначити, що Коломацьким районним судом Харківської області у першому півріччі 2019 року у зв’язку з відсутністю звернень, ведення реєстраційно-контрольних карток по зверненню громадян, присвоєння їм відповідного індексу не проводилося.
Крім того, у першому півріччі 2019 року звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни і праці, інвалідів, непрацездатних осіб, та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС до Коломацького районного суду Харківської області також не надходило.
За результатами аналізу кількості звернень громадян, що надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у першому півріччі 2019 року у порівнянні з аналогічним періодом 2018 року встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надходили до суду в звітному періоді зменшився, оскільки в 2018 році до суду надійшло одне звернення.
      Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян керівником апарату суду.
      Аналізуючи причини ненадходження звернень громадян до Коломацького районного суду Харківської області протягом першого півріччя 2019 року, вважаю, що найбільш вірогідною причиною їх відсутності є та обставина, що всі питання, з якими громадяни звертались до суду підлягали розгляду у відповідності до Закону України «Про доступ до публічної інформації», а також у площині цивільного процесуального, адміністративного, або кримінально-процесуального законодавства.

 


Голова Коломацького районного суду
Харківської області Д.К. Лосєв


Вик. Воронін Д.Г.
(05766) 57206

 

Таблиця