Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА |
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Коломацького районного суду Протягом 2021 року Коломацьким районним судом Харківської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян». Робота зі зверненнями громадян в Коломацькому районному суді Харківської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року, Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19 березня 1997 року, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», в частині розгляду депутатських звернень і запитів, Методичних рекомендацій про порядок роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому у місцевих судах. В суді постійно здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень громадян обговорюється на оперативних нарадах працівників апарату суду. Також в Коломацькому районному суді Харківської області постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження скарг і повторних звернень. Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього трудового розпорядку і службової дісципліни суду, згідно графіку особистого прийому громадян керівництвом суду, який затверджений головою суду та Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Коломацькому районному суді Харківської області, затвердженого наказом в.о. голови цього суду від 23 грудня 2011 року за №05-19/34, однак звернень громадян на особистому прийомі протягом 2021 року до Коломацького районного суду Харківської області не подавалось. Згідно наказу керівника апарату Коломацького районного суду Харківської області, особою відповідальною за облік, опрацювання та надання відомостей за зверненнями громадян призначений помічник голови вказаного суду Вороній Д.Г. Письмових індивідуальних чи колективних звернень від громадян до суду у 2021 році, також не надходило, у зв’язку із чим їх реєстрація в Журналі вхідної кореспонденції суду АС «Д- 3», не проводилася, дані, що стосуються звернень, до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Алфавітного покажчика звернень громадян не вносилися. Слід зазначити, що Коломацьким районним судом Харківської області у 2021 році у зв’язку з відсутністю звернень, ведення реєстраційно-контрольних карток по зверненню громадян, присвоєння їм відповідного індексу не проводилося. Аналізуючи причини ненадходження звернень громадян до Коломацького районного суду Харківської області протягом 2021 року, вважаю, що найбільш вірогідною причиною їх відсутності є та обставина, що всі питання, з якими громадяни звертались до суду підлягали розгляду у площині цивільного процесуального, адміністративного, або кримінально- процесуального законодавства. Крім того, у 2021 році звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни і праці, інвалідів, непрацездатних осіб, та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки до |
Коломацького районного суду Харківської області також не надходило. За результатами аналізу кількості звернень громадян, що надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у 2021 році у порівнянні з 2020 роком встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надходили до суду в звітному періоді зменшився на 100%, оскільки в 2021 році до суду не надійшло жодного звернення, а в 2020 році до суду надійшло чотири звернення. Також слід зазначити, що повторних звернень громадян до суду у звітний період не надходило. Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян керівником апарату суду. Аналізуючи звернення, які надійшли до суду протягом порівнюваного періоду, тобто у 2020 році, форму їх викладення, а також категорію звернень громадян, вважаю причиною їх надходження - низьку правову культуру та правовий нігілізм громадян, що, здебільшого, пов'язане зі скрутним матеріальним становищем заявників та відсутністю у них можливості звернутися за юридичною допомогою до кваліфікованих фахівців. |
ІНФОРМАЦІЯ |
щодо розгляду звернень громадян у Коломацькому районному суді |
Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги, пропозиції) громадян |
Періоди звітності |
Залиш ок зверне нь на почато к звітног 0 період У |
Надій шло зверне нь за звітній період |
Усьо го |
утому числі |
Звернення, що надійшли від (3 гр. 3) |
Строки розгляду звернень (з гр. 3) |
Залишок нерозглянутих звернень (3 гр. 3) |
||||||||||||
Заяв, пропози цій |
скарг |
Громадян |
Народних депутатів |
Вищих органів влади |
Юридичних осіб |
Інших осіб |
Усього розглянуто звернень |
У тому числі |
|||||||||||
усьо го |
3 них повтор них |
||||||||||||||||||
До 5 діб |
* До 15 діб |
До ЗО діб |
До 45 діб |
більше 45 діб |
|||||||||||||||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
II |
12 |
ІЗ |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
|
Попер едній аналог ічний звітни й період |
0 |
4 |
4 |
4 |
0 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
4 |
0 |
4 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
Звітни й період |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян |
Періоди звітності |
Усього скарг (гр.5 розділ А) |
Розглянуто скарг |
Скарги визнані (з гр. 3) |
Реагування на причини надходження (з гр. 2) |
||||||
усього |
у тому числі |
Зали- шсно без розгляду або роз’яснено повноваження |
Залито к нероз- гляпут их скарг |
обгрун товани МИ |
необгрун тованими |
Притягнення до дисциплінарної відповідальності працівників апарату суду |
інше |
|||
відповідь надано судом |
надіслано за належністю |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Поперед ній аналогіч ний звітний період |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Звітний період |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Розділ В. Категорії скарг |
Періоди звітності |
Скарги отримано на (з гр. 5 розд. А) |
|||||
Процесуальні дії суддів |
Поведінку працівників суду |
організацію роботи суду |
інше |
|||
ВСЬОГО |
у т.ч. тяганину з розгляду справ |
ВСЬОГО |
у т.ч. суддів |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
|
Попередній аналогічний звітний період |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Звітний період |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|
|