flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернення громадян за 2020 рік

29 січня 2021, 11:57

 

А Н А Л І Т И Ч Н А   Д О В І Д К А

 

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у 2020 році

 

Протягом 2020 року Коломацьким районним судом Харківської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян в Коломацькому районному суді Харківської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від  02 жовтня 1996 року, Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19 березня 1997 року, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», в частині розгляду депутатських звернень і запитів, Методичних рекомендацій про порядок роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому у  місцевих  судах.

В суді постійно здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень  громадян обговорюється на оперативних нарадах працівників апарату суду.

Також в Коломацькому районному суді Харківської області постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень.

Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього трудового розпорядку і службової дісципліни суду, згідно графіку особистого прийому громадян керівництвом суду, який затверджений головою суду та Порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Коломацькому районному суді Харківської області, затвердженого наказом в.о. голови цього суду від 23 грудня 2011 року за №05-19/34, однак звернень громадян на особистому прийомі протягом  2020 року до Коломацького районного суду Харківської області не подавалось.

Згідно наказу керівника апарату Коломацького районного  суду Харківської області, особою відповідальною за облік, опрацювання та надання відомостей за зверненнями громадян призначений помічник голови вказаного суду Воронін Д.Г.

Звернення,   що   надійшли до  Коломацького районного суду  Харківської області за  2020 рік за категоріями:

 

КАТЕГОРІЯ:                                                                                  КІЛЬКІСТЬ:

На невидачу копій судових рішень                                                                      0

На дії суддів (у тому числі етика поведінки)                                                        0

На тривалий не розгляд справ і тяганину при розгляді                                        0

Про незгоду з судовим рішенням                                                                        0

На невчасне направлення справи до апеляційної та касаційної інстанції              0

На несвоєчасне  звернення до виконання судових рішень                                   0

На організацію роботи суду                                                                                0

Інші питання                                                                                                      4

 

У 2020 році на розгляд до Коломацького районного суду Харківської області надійшло чотири індивідуальних звернення громадян, а саме: 1) звернення громадянина К. щодо того чи приймались якісь рішення про здійснення заходів щодо запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARV-CoV-2 під час дії карантину у Коломацькому районному суді Харківської області; 2) звернення громадянки Д. щодо можливості подання позову до суду в електронному вигляді та надання консультації щодо того, як правильно написати скаргу на банк; 3) звернення громадянки Г. щодо направлення копії рішення по цивільній справі №625/676/19, після набрання ним законної сили; 4) звернення громадянина Г. щодо направлення копії рішення по цивільній справі № 625/676/19, після набрання ним законної сили. Відомості, що стосуються зверненнь у встановленому порядку внесені до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Алфавітного покажчика звернень громадян. Також, за вказаними зверненнями було заведено реєстраційно-контрольні картки по зверненню громадян та  присвоєно їм відповідні індекси. За зверненнями громадян К. та Д. у 14 денний строк заявникам було надано вичерпні вдіповіді, які надіслані електронною поштою на вказаними ними електронні адреси. За зверненнями громадян Г. та Г. у 14 денний строк заявникам було надано вичерпні відповіді, які надіслано поштою на вказані заявникам адресу.

Повторних звернень громадянь, а також скарг від громадян у 2020 році до Коломацького районного суду Харківської області не надходило.

Крім того, у 2020 році звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни і праці, інвалідів, непрацездатних осіб, та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки до Коломацького районного суду Харківської області також не надходило.

За результатами аналізу кількості  звернень громадян, що надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у 2020 році у порівнянні з 2019 роком встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надійшли до суду в звітному періоді збільшився, оскільки в 2019 році до суду не надійшло жодного звернення.

Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян керівником апарату суду.