flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернення громадян за 1 півріччя 2017 року

24 липня 2017, 15:35

м

 

                                                       

А Н А Л І Т И Ч Н А   Д О В І Д К А

 

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у першому півріччі 2017 року

 

Протягом першого півріччя 2017 року Коломацьким районним судом Харківської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян в Коломацькому районному суді Харківської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від  02 жовтня 1996 року, Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19 березня 1997 року, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», в частині розгляду депутатських звернень і запитів, Методичних рекомендацій про порядок роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому у  місцевих  судах.

В суді постійно здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень  громадян обговорюється на оперативних нарадах працівників апарату суду.

Також в Коломацькому районному суді Харківської області постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень.

Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього розпорядку суду, згідно графіку, який затверджений головою суду та порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Коломацькому районному суді Харківської області, затвердженого наказом в.о. голови цього суду від 23 грудня 2011 року за №05-19/34, однак звернень громадян на особистому прийомі протягом  першого півріччя 2017 року до Коломацького районного суду Харківської області не подавалось.

Згідно наказу керівника апарату Коломацького районного  суду Харківської області, особою відповідальною за облік, опрацювання та надання відомостей за зверненнями громадян призначений помічник голови вказаного суду Беспалий С.В.

У першому півріччі 2017 року на розгляд надійшло одне індивідуальне звернення громадянки Колісник Ю.О. про розгляд судом справ щодо визнання права власності на право на земельну частку (пай) померлого 19 березня 2016 року Борща О.М., яке було зареєстровано у   Журналі вхідної кореспонденції суду АС «Д-3». Дані, що стосуються звернення у встановленому порядку внесені до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Алфавітного покажчика звернень громадян. Також, за вказаним зверненням було заведено реєстраційно-контрольну картку по зверненню громадян та  присвоєно йому відповідний індекс. За зверненням, у строк до 5 діб заявниці було надано вичерпну відповідь, яку надіслано поштою на вказану нею адресу.

Крім того, у першому півріччі 2017 року звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни і праці, інвалідів, непрацездатних осіб, та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС до Коломацького районного суду Харківської області також не надходило.

За результатами аналізу кількості  звернень громадян, що надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у першому півріччі 2017 року у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надходили до суду в звітному періоді зріс на 100 відсотків, оскільки в аналогічному періоді 2016 році до суду не надійшло жодного звернення.

Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян керівником апарату суду.

Аналізуючи причини низького надходження звернень громадян до Коломацького районного суду Харківської області протягом першого півріччя 2017  року, вважаю, що найбільш вірогідною причиною їх відсутності є та обставина, що всі питання, з якими громадяни звертались до суду підлягали розгляду у площині цивільного процесуального, адміністративного, або кримінально-процесуального законодавства.

 

 

 

Голова Коломацького районного суду

Харківської області                                                                                         Д.К. Лосєв

 

 

Вик. Беспалий С.В.

(05766) 57206