flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернення громадян за 1 півріччя 2016 року

27 липня 2016, 10:18

А Н А Л І Т И Ч Н А   Д О В І Д К А 

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у першому півріччі 2016 року

Протягом першого півріччя 2016 року Коломацьким районним судом Харківської області проводилася постійна робота по реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».

Робота зі зверненнями громадян в Коломацькому районному суді Харківської області організована та ведеться у відповідності до ст.40 Конституції України, Закону України «Про звернення громадян» від  02 жовтня 1996 року, Указу Президента України «Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення» від 19 березня 1997 року, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348, Законів України «Про статус народного депутата України», «Про статус депутатів місцевих рад», в частині розгляду депутатських звернень і запитів, Методичних рекомендацій про порядок роботи із зверненнями громадян, їх особистого прийому у  місцевих  судах.

В суді постійно здійснюється суворий контроль щодо недопущення порушень строків розгляду звернень. Інформація стосовно роботи з розгляду звернень  громадян обговорюється на оперативних нарадах працівників апарату суду.

Також в Коломацькому районному суді Харківської області постійно приділяють увагу питанням удосконалення організації роботи суду із зверненнями громадян, забезпечення всебічного і обґрунтованого їх розгляду, вживаються заходи щодо усунення причин надходження  скарг і повторних звернень.

Прийом громадян у суді здійснюється у відповідності з Правилами внутрішнього розпорядку суду, згідно графіку, який затверджений головою суду та порядком організації та проведення особистого прийому громадян у Коломацькому районному суді Харківської області, затвердженого наказом в.о. голови цього суду від 23 грудня 2011 року за №05-19/34, однак звернень громадян на особистому прийомі протягом  першого півріччя 2016 року до Коломацького районного суду Харківської області не подавалось.

Згідно наказу керівника апарату Коломацького районного  суду Харківської області, особою відповідальною за стан діловодства за зверненнями громадян призначений помічник голови вказаного суду Беспалий С.В.

Письмових індивідуальних чи колективних звернень від громадян до суду у першому півріччі 2016 року, також не надходило, у зв’язку із чим їх реєстрація в Журналі вхідної кореспонденції суду АС «Д-3», не проводилася, дані, що стосуються  звернень, до Журналу реєстрації пропозицій, заяв, скарг та до Алфавітного покажчика звернень громадян не вносилися.

Слід зазначити, що Коломацьким районним судом Харківської області у першому півріччі 2016 року у зв’язку з відсутністю звернень, ведення реєстраційно-контрольних карток по зверненню громадян, присвоєння їм відповідного індексу не проводилося.

Крім того, у першому півріччі 2016 року звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці та інвалідів Великої Вітчизняної війни, ветеранів війни і праці, інвалідів, непрацездатних осіб, та осіб, що постраждали від аварії на Чорнобильській АЕС до Коломацького районного суду Харківської області також не надходило.

За результатами аналізу кількості  звернень громадян, що надійшли до Коломацького районного суду Харківської області у першому півріччі 2016 року у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року встановлено, що показник кількості звернень громадян, які надходили до суду в звітному періоді не змінився, оскільки в 2015 році до суду також не надійшло жодного звернення.

Слід зазначити, що з метою покращення роботи з питань розгляду звернень громадян проводиться вивчення законодавства про звернення громадян, посилено контроль за якісним та своєчасним розглядом звернень громадян керівником апарату суду.

Аналізуючи причини ненадходження звернень громадян до Коломацького районного суду Харківської області протягом першого півріччя 2016  року, вважаю, що найбільш вірогідною причиною їх відсутності є та обставина, що всі питання, з якими громадяни звертались до суду підлягали розгляду у площині цивільного процесуального, адміністративного, або кримінально-процесуального законодавства.

 

 

 

 


І Н Ф О Р М А Ц І Я

 

щодо розгляду звернень громадян у Коломацькому районному суді

Харківської області за І півріччя 2016  року

 

 

Розділ А. Надходження звернень (заяви, скарги, пропозиції) громадян

 

Періоди звітності

Залишок звернень на початок звітного періоду

Надійшло звернень за звітній період

Усього

у тому числі

Звернення, що надійшли від

(з гр. 3)

Строки розгляду звернень

(з гр. 3)

Залишок нерозглянутих звернень

(з гр. 3)

 

Заяв, пропозицій

скарг

Громадян

Народних депутатів

Вищих органів влади

Юридичних осіб

Інших осіб

Усього розглянуто звернень

У тому числі

 

усього

з них повторних

 

До 5 діб

До 15 діб

До 30 діб

До 45 діб

більше 45 діб

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

 

Попередній аналогічний звітний період

 

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

Звітний період

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

Розділ Б. Результати розгляду скарг громадян

 

 

Періоди звітності

 

Усього скарг (гр.5 розділ А)

Розглянуто скарг

Скарги визнані

(з гр. 3)

Реагування на причини

надходження (з гр. 2)

усього

у тому числі

Зали-

шено

без

розгляду

або роз”ясне-но повно-

важення

Залишок

нероз-глянутих

скарг

обгрун

тованими

необгрун

  тованими

Притяг-

нення до дисциплінарної

відповідальності

працівників     апарату

суду

 

інше

відповідь

надано судом

 

надіслано за належністю

 

1

2

3

4

 

5

6

7

8

9

 

10

Попередній аналогічний звітний період

 

 

 

0

 

 

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

 

 

0

Звітний період

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

Розділ В. Категорії скарг

 

Періоди звітності

Скарги отримано на (з гр. 5 розд. А)

Процесуальні дії суддів

Поведінку працівників суду

організацію

роботи

суду

інше

всього

у т.ч. тяганину

з розгляду справ

всього

у т.ч. суддів

1

2

3

4

5

6

 

Попередній аналогічний звітний період

 

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

Звітний період

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0

 

0